Fejl & Reklamation

Fejl & Reklamation

Få hjælp til udbedring af fejl og mangler

Spørgsmål og svar

Synligt skadet vare ved modtagelse

Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek gerne området på varen grundigt for skader sammen med chaufføren (tag gerne billeder). Få chaufføren til at notere og underskrive ved evt. skader. Så finder vi og vognmanden en løsning på dette.

Er der ved modtagelsen synlige skader på emballagen og er der ikke umiddelbar mulighed for udpakning, skal du kvittere med forbehold på fragtbrevet


Er der sket skade under transporten, skriv til os i chatten vælg "Efter køb" > "Reklamation" > "Transportskade" og vælg derefter den løsning du ønsker. Medsend meget gerne billeder af skaden på den ydre emballage og produktet samt billeder af hvordan produktet har været pakket og pakkelabelen, da dette vil lette behandlingen.

Sagen vil blive vurderet inden for nogle dage. Ombytning eller afsendelse af reservedele vil naturligvis være uden nogen omkostninger for dig.

Varen er defekt, kan jeg fortryde mit køb?

Såfremt at du ikke ønsker udbedring af de evt. fejl eller mangler på produktet, vil der være tale om en fortrydelse af købet.

Du har mulighed for at fortryde dit køb i op til 14 dage efter at du har modtaget varen. Bemærk at udgifterne til returnering af varer påhviler kunden.

Når en vare er defekt eller fejlbehæftet, vil vi som udgangspunkt behandle sagen som reklamation. Det betyder, at vi enten får varen repareret, ombyttet, sender reservedele eller giver et afslag i prisen (oftest vil det være ca. 5-10 %), afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Skriv til os via chatten nederst på siden vælg "Efter køb" > "Reklamation" >  "Transportskade" eller "Der er fejl/funktionsfejl på produktet" > "Fortryd købet".  For hurtigere sagsbehandling anbefaler vi at du sender billeder eller video af fejlen. Du bedes beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Hvordan reklamere jeg over produktet?

Når en vare er defekt eller fejlbehæftet, vil vi behandle sagen som en reklamation. Det betyder, at vi enten får varen repareret, ombyttet, sender reservedele eller giver afslag i prisen (ca. 5-10 %), afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Skriv til os via chatten, vælg "Efter køb" > "Reklamation".

For hurtigere sagsbehandling anbefaler vi at du sender billeder eller en video af fejlen. Du bedes beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Jeg har modtaget en forkert vare

Der kan ske menneskelige fejl, og du kan komme til at modtage en forkert vare. 

Hvis dette er tilfældet, er du velkommen til at kontakte os hurtigst muligt, så vi kan ombytte varen. 

I dette tilfælde vil vi afhente varen fra din adresse eller sende en pakkelabel uden omkostninger for dig og derefter sende en ny vare.

Skriv til os via chatten nederst på siden,  vælg "Efter køb" > "Reklamation" > "Forkert produkt modtaget".

For hurtigere sagsbehandling, beder vi dig om at sende billeder af emballagen, produktets stregkode og det varenummer som står på pakken.  Dette vil fremskynde behandlingen af din sag.

Har du brug for yderligere hjælp?

Udfyld kontaktformularen. Vi bestræber os på, at kunne besvare din henvendelse indenfor 48 timer

Skriv til os

(Hurtigere sagsbehandling)
Spring ventetiden over og brug vores kontaktformular for hurtigere hjælp

CHAT

Mandag-Søndag: 24/7

Kundeservice åbningstider:

Mandag08:00  - 16:00
Tirsdag:  08:00  - 16:00
Onsdag:  08:00  - 16:00
Torsdag08:00  - 16:00
Fredag:   08:00  - 15:00
Lørdag:   Lukket
Søndag:  Lukket